Måndag igen..

Hallåjsan, nu är det måndag igen!

Det har inte varit en sån händelserik dag kan jag inte påstå, mer än att jag fick tillbaks min teknikredovisning och det gick så bra som det bara kunde ha gått och det är jag extremt överlycklig över! :)
Annars har jag bara varit i skolan idag och efter skolan blev det cappucino efter orienteringen på gympan innan jag satte igång med det eviga pluggandet.
Skulle skriva en spanska uppsatts och plugga in massa tvättsymboler till HKN imorgon, inte det lättaste att skriva en spanska uppsatts när man inte riktigt har koll på hela grammatiken, men det fungerade nog.. kanske? :)
Har även pluggat lite fysik, och tror att jag börjar fatta lite grann nu iallafall - känns skönt! Prov på onsdag.
Imorgon blir det skola som vanligt, med HK och musik - jippie! och så blir det dans på kvällen, SOM jag längtar till som en galning! :D Imorgon blir det också mycket fysik plugg och så ska jag även tråckla klart min klänning som jag syr i slöjden så jag kan börja sy ihop den, mihi. :)

Nu blir det nog lite mer fysik pluggeri pluggera skulle jag tro.. Ha det nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0