Little miss scatterbrain

Hejsan,
konstig dag det har varit idag. Dagen började bra, fint väder å jag var glad. Men efter SOn blev det inte lika kul längre, eftersom någon väldigt rolig person har tagit min NYA nyckel, som jag betalade för igår. Jag är så trött på det, skit kul! VERKLIGEN! morr. ;@
Resten av dagen var helt okej, underbart varmt och skönt väder var det iallafall! Jobbade som sjutton på elevensval för att hinna med det sista till vårat stora U-landsarbete som skulle vara inlämnat idag. Jag hann! - överlycklig! :)
Tjejerna i klassen pratade även lite om saker man kan göra på våra lediga timmar på klassresan, och kom fram till ganska många roliga grejer faktiskt! Vi får se om det går att göra några av dem, det skulle vara kul! :) Det är faktiskt bara två veckor kvar idag, om två veckor sitter (nästan) hela klassen i tåget nästan framme i Göteborg på klassresa! Det ska bli så kul :)

När jag kom hem så satt jag ute på altanen med kusinen å syskonen och drack lite cappucino och pratade lite i solen, och sen när det blev för kyligt gick vi in. Strax därefter var det middag och innan det satte jag på ett nyckelband och annat på min nyckel för att jag INTE ska ha så lätt att slarva bort den. Om det nu är jag som har slarvat bort den, vilket det kanske inte är.. ;/

Nu ska vi kolla vidare lite på en väska jag vill ha, å förresten så skulle denhär tröjan passa utmärkt på mig idag!


.. skulle faktiskt inte vara helt fel att ha en, dom är söta! men scatterbrain, det nog jag det!
(för er som inte vet så betyder det virrpanna)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hellu hun
Åh, de där tröjorna är så söta!
Hittade du dina nycklar igen?
Älskar dej (h)

2007-04-27 @ 14:17:03
URL: http://malinfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0