jag älskar dans!

HejhopptjofadderittanLA!

Idag har varit en skön dag, har känns mig på bra humör å känt mig pigg även fast jag bara sov 2 timmar i natt! Vi hade en skön skoldag också, tisdagarna är ganska sköna. HK, musik, SO, spanska å matte sen HEEM. Och när vi skulle hem var det dessutom helt galet varmt och det var underbart skönt!
När jag kom hem drack jag cappucino som vanligt och sen tråcklade jag klart min klänning tills imorgon, hoppas hoppas HOPPAS att den blir som jag har tänkt mig. :) Sedan vr det bara och pallra sig upp på rummet och plugga fysik, har gjort det ett tag. men ändå inte väldigt mycket.. ;S hoppas att jag kan det ändå!? - Det är ju prov imorgon!
Nu ikväll har jag dansat, och det är bara två små gånger kvar. :( och så uppvisningen såklart, men den ska ju inte jag vara med på - tyvärr! för då är vi på klassresa i Göteborg. Men det ska självklart bli hur skoj som helst det med! :) längtar! Det gick iallafall bra på dansen och jag ska kolla om jag kanske får börja i en grupp för förberedande tävlingsdansare nästa termin, jag vill så gärna. Tänk om? :) Dans är så underbart tycker jag!
Nu har jag pluggat lite mer fysik och snart ska jag duscha. Sen blir det nog att jag läser igenom fysiken en gång till och så ska jag väl försöka sova sen? Hoppas jag somnar inatt! Nätterna blir så långa när man inte kan somna ;p ganska långtråkigt.

Ha det superdupertruuper! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0