I walk out in silence.. That's when I realize..

Hejsan!

Nu var det ärligt talat minst en evighet sedan jag skrev i bloggen!
Men idag har varit en ganska rolig dag, även om det direkt inte har hänt någonting som är så speciellt!

Kortaste skoldagen i veckan är det iallafall, vi har haft SO, matte, bild och no.
Ikväll blir det Helena å Ben&Jerrys glass. vad vi mer ska hitta på vet vi inte riktigt, men det blir nog någonting skojigt skulle jag kunna tänka mig! Som alltid! :))))

Måste bara dela med mig av mitt favorit citat, jag minns när såg den.. Å jag tycker fortfarande att det är väldigt bra!

"Det sista som överger trampolinen,
är hoppet"


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0