Fisljummet te - ingen höjdare

Hejhopp!

Sitter här och lyssnar på musik nu, och tar det lugnt. Börjar bli lite trött och ska väl sova om en stund. Det blev en mysig dag idag. Var inne i stan med syster och handlade massvis! :) Det blev en gul tunika från ginatricot, smink och saltvatten spray till håret! äntligen har jag hittat ett bra saltvattenspray - wiieee! hurra! :)
Sen när jag kom hem åt vi middag och sen så har jag inte gjort så mycket mer, mest njutit av att inte behöva göra någonting. Mådde inte bäst heller, annars hade jag varit med Milla. Men, imorgon är det plugg dag, ska plugga fysik massvis men även spanska och HK. Och så blir det den vanliga söndagsträningen :)

Pratade med Strutsen ett tag på msn också, hon och jag, vi är riiktigt konstiga tillsammans. Ellerhur strutsen? :D
Och jag såg verkligen hennes konstnärliga sida när hon ritade fina hus och porträtt av oss med ledsna och glada ansikten, haha! :D och vårt prat om det fisljumna te och att vi skulle stoppa in mig med tet i micron.. ja, haha :D

Ha det underbart! hihi, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0