Bus, konstiga visor, omogen humor och vips så har du oss, en struts och en grodanka!

Hejhopp!

Haha, fy vilken rolig kväll det har varit! Jag har alltid så himla roligt med dig Struts Helena. :D

När jag vaknade imorse gick jag som i en dimma, kändes som om huvudet var ett enda stort klot och allt ekade. Halsen kliade som femtio tusen myggbett, ögonen och näsan rann och det kittlades i hela huvudet. Ja, det var minst sagt jobbigt! Smart som jag är, sov jag med fönstret öppet men hur allt pollen kunde smyga sig in genom persiennerna och rullgardinen och ner till mig i sängen är ett fenomen. Men det är ju så det fungerar! Jag är så smart att jag borde få nobelpriset, ibland undrar man hur korkad man får bli! ;p
Det var iallafall svårt att sparka igång dagen och jag kan inte riktigt säga att jag riktigt har lyckats än, men jag hoppas att det blir bättre imorgon.
Innan middagen gjorde jag ingenting speciellt, kollade upp spårvagns och busstider ett tag samt kollade lite mer inför klassresan. Tänk, det är bara 12 dagar kvar nu!
Sen var det middag och efter middagen gjorde jag mig iordning och åkte till Helena!
Väl hos Helena va hon alldeles galen för det var någon konstig människa som hade ringt henne och sagt att hon var hans syster och massa strunt, och efter Helena hade sagt att han måste ha ringt fel och lagt på, ringer han igen. Minst sagt en extremt konstig gubbstrutt. Plus att man inte förstod ett dyft av vad han sa heller. Han ringde ytterligare en gång och sa att han skulle ringa till sin syster men att Helena svarade. Vid ett tillfälle sa han att han hade ringt rätt, men ändå fel.. och ja, det var konstigt! och läskigt, eftersom det hördes massa konstiga ljud som inte var speciellt vanliga.. eh? ja.
Vi hade iallafall otroligt kul, och när vi sjöng "Hejsan morsan, Hejsan stabben! Här är brev från.. älsklingsgrabben.." på kareoke trodde jag att jag skulle dö av skratt! haha.
Mysig kväll iallafall, helt underbar!

Nu har jag kommit hem från Helena och har precis ätit upp det lilla sista av min kära Ben och Jerrys glass samt lite Cafe Laté glass och en annan Cheescake glass med hallon och grejs i. Det var iallafall gott!
Sitter här och snorar och är alldeles röd! Så fin är jag!
Hoppas att ni slipper göra samma tabbe som jag, alla pollenallergiker! SOV INTE MED FÖNSTRET ÖPPET!
 Ha det braigt! (:

Kommentarer
Postat av: Strutsen

Haha, det var kuuul grodankan :D Fast den där gubben va läskig, han ringde mig idag med ;/
Strutsen hjärta grodankan.

2007-04-29 @ 17:47:07
Postat av: Niccie

Haha, asså dendär gubben va läskig! har han ringt någotm er?

Grodankan älskar sig lilla struts :D <3

2007-04-30 @ 13:55:12
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0