Sex and the City

Godnatt säger jag nu! Det har varit en rätt lång dag, med tanke på att jag fortfarane är lite risig. Men det har varit jätte mysigt att träffa mamma!
Ska proppa i mig lite c-vitamin brus och kila i säng. Först blir det ett eller två avsnitt av min sex and the city box. Fick den i studentpresent och nu har jag snart sett färdigt alla säsonger! Då måste jag nästan se första och andra filmen också, bara för att se allt på rad! Vad ska jag se sen då? Tur att jag har alla de tre säsongerna av Gossip Girl och första säsongen av Seinfield (som jag fick av bästa M i födelsedagspresent). Ja, jag kan nog underhålla mig trots att det boxen tar slut! Men nu går jag och lägger mig, och så får vi se när min käre pojkvän trillar hem från sin naprapatfest. Haha, och vilket tillstånd han befinner sig i.

Idag, 6 februari, fyller min lillasyster 17 år. Så det ska firas! Det blir en dag med tårtor och gott!
Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0