Vichy

Dags att sova nu. Dagen har varit.. annorlunda! Det har hänt massvis med saker, utan att jag riktigt har tänkt på det. Jag och min syster har kollat på kameror till mig och hällt i oss C-vitaminbrus för att vi är förkylda. Vi har skrattat och löjlat oss åt massvis. Carro var här med våra fina SM linnen som ni får se bild på så snart jag hittar en kamera som jag kan ta kort på den med. Vi har kollat igenom SM bilderna, bestämt nytt till dräkterna och snackat om eventuella singeldräkter (JAG VILL HA EN!) ! Hihi. Jag följde med till affären och tjackade earthgubbs och kollade på matchen. Ätit jordgubbar, choklad och vaniljglass har jag också gjort, sett Sverige förlora så att de numera inte är med i EM.. Jag har varit ute på promenix, powerwalk och jag har även tagit en joggingrunda!

Ja, precis. Massor med saker som bara har hänt! Jag är helt slut kan jag säga och en god natts sömn behövs. Imorgon klockan 11 är jag på G igen! Då ska det inhandlas mitt lilla paket som jag ska unna mig. Har velat ha det ett tag, nämligen vichyprodukterna! Jag vet inte hur många testtuber jag har använt upp. Det är många!
Anledningen till att jag har väntat så länge är att de kostar väldigt mycket. Så imorgon blir det inhandling av nästan hela paketet.. Det blir väl en dyr historia, men jag brukar inte unna mig sådant. Och nu tycker jag faktiskt att jag är värd det.

Mycket snack och liten verkstad, sova var det! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Linda

åhh, vad fint hår du har. =)

2008-06-19 @ 15:35:24
URL: http://linda5.blogg.se/
Postat av: A H R È N

jag har faktiskt köpt dem på Skopunkten =)

Billioga var det också!

2008-06-19 @ 17:08:45
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0