Väderomslag

Gooooodmooorning sunshines!

Jag är så ofattbart trött på vädret nu! Det är strax under 20 grader, och det växlar hela tiden mellan sol och regn! Min hjärna står på helspinn för jag blir så lättpåverkad av väderomslag. Får ont i huvudet och känner mig seg! Give me some warmth and sunshine please! For atleast 1 week! Jag vill ju inte se ut som en blekfis hela sommaren heller (vilket jag gör nu!). För tillfället är det faktiskt sol ute, men det varar väl i sådär 30 minuter max.. För de stora mörka åskmolnen ligger och lurar i hörnet där borta på himlen. Tröttsamt

Men hey, det är iallafall sommarlov! Och är inte det underbart så säg? I love it. Man behöver inte göra någonting. Man kan bara vara ledig, sova hur länge som helst och ha det mys. Så i ett senare inlägg kommer en liten tio 10 lista varför sommaren är så himla bra! Watch out. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0