Shopping

Tjaaa! Kom precis hem från en runda i REA världen. Ja, det blev inte bara REA. ganska mycket till fullpris också, menmen. Det var riktigt kul och jag hittade massor. Från början såg det ut som om jag skulle gå tomhänt hem idag, men så blev inte fallet!
Jag har fått efterfrågan att visa upp mina köp, jag lovar jag ska göra det. Jag ska försöka ta några bilder med mobilkameran idag, och förhoppningsvis så kanske man ser någonting! Annars så får jag väl lägga in de dåliga bildernar och när jag sedan får kameran så kan jag fota allt! Hur låter det? Tack Amanda för världens gulligaste kommentar.

Kram på er, så hörs vi lite senare när jag har fått mat i magen!


Kommentarer
Postat av: Jonnee

Fin design på bloggen :P

2008-06-26 @ 21:35:05
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0