3:e plats i SM!

Nu ni, nu ska ni äntligen få veta hur det gick för mig på SM!

Det var så sjukt coolt med SM! Det var så stort, och sämningen på Hovet var enorm. Pallrade mig upp redan halv sju efter att ha sovit knappa 6 timmar. Käkade och så tog jag min syster och pappa tunnelbanan in mot Globen! Det var sjukt mycket folk, och massor med dansare. Jag har inte särskilt höga förväntningar med tanke på att Carro och jag inte hade tränat någonting. Det var bara på fredagen dagen innan som vi hade setts och fixat det sista.

Tävlingen satte igång 09.45 med inmarsh, det var häftigt! ..det lilla som man såg! ;p Tävlingen drog igång klockan tio och jag skulle dansa rond 8, men jäklar vilken tid det tog. De 7 första ronderna tog mer än 2 h, helt sjukt! Så jag dansade min första gång halv ett, då dansade jag normal 1. Den första gången jag dansade gick helt sjukt dåligt. Jag hade fel fokus, trodde inte på mig själv och eftersom golvet var så sjukt halt så trillade jag. Jag var så sjukt besviken efteråt. Men mot alla odds så gick jag vidare till normal 2! Jag blev så glad att jag grät! Så jag gick vidare till normal 2, och gjorde en helvändning och körde järnet! JAG GICK VIDARE TILL SEMIFINAL! Bara det var grymt. Och det var från början 53-57 dansare med i min klass, och jag hade inte alls räknat med att det skulle gå så bra! Dansade semin, och det gick också riktigt bra. Bättre än normal 2! Låten som spelades vid semin var Hero med Charlotte Perelli. Snacka om att jag blev glad ;)
När jag sedan fick se att jag gick vidare till Finalen så bara skrek jag! Jag skrek och hoppade och bara skrattade! Det var helt sjukt. Jag förstår det fortfarande inte!
Jag dansade finalen och satsade allt jag hade! Jag trodde att jag skulle spy och svimma flera gånger om. Men nog sjutton körde jag på! Vid prisutdelningen var jag rätt avslappnad och tänkte att jäklar vad nöjd jag skulle vara om jag så kom sist i finalen!
De ropade upp 6an.. det var inte jag.. De ropade upp 5:an, inte jag heller. Och inte var det jag som kom på fjärde plats heller! JAG SKULLE KOMMA PÅ PALLEN! Och när de ropade upp trean, kom mitt namn. "På tredje plats och upp på pallen: Nummer 305, Nicole Fallstam" Maj god vad jag blev glad!

JAG KOM TREA I MIN KLASS. JAG ÄR I SILVER NU! Jag är så stört lycklig.


Kommentarer
Postat av: 17

GRATTISGRATTISGRATTIS :D!!!! vad duktig du är min groddiee!!! <3<3<3

2008-06-09 @ 21:44:40
URL: http://heeleena.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRAAAAATTTTIIIIIIIIISSSS nicole :)

faaan va roligt att du kom så långt,

hehhe visste att du hade i dig, du är en naturbegåvning så klart du skulle komma långt:)

hoppas du har en bra sommar och att vi ses efter min usa resa <33, goooooo discobruden :p

2008-06-09 @ 22:32:16
Postat av: Anonym

grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-09 @ 23:20:19
Postat av: Anonym

Grattis!! :D Såg när du dansade, skitbra! :)

Kommer ju gå hur bra som helst för dig i silver! :)

2008-06-09 @ 23:30:53
URL: http://hejdlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattiiis niccie :D

2008-06-10 @ 00:26:08
URL: http://drambuie.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS :D

2008-06-10 @ 23:59:05
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis :D

Du var verkligen skitduktig!

Men du, vad heter sidan som du hittade den där bilden :D ?

Jag hittar den inte :P

2008-06-11 @ 00:47:12
Postat av: Angelica

Jag kom också upp i silver i singeln på SM :) Och du verkar vara jättebra eftersom det har gått så fort för dig ! :D

2009-01-07 @ 12:02:44
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0