En trött Niccie

Åh hej och hå! Nu är jag hemma. Det har varit en riktigt rolig dag! Jag har åkt massa barnattraktioner eftersom jag har VIP kort där. Därför blev jag den utvalde att följa med den söta lilla tjejen runt till alla attraktioner som hon ville åka! Vi var inte där mer än några timmar, kom hem vid halv sju. Nu när jag har ätit är jag HELT slut! Kanske beror på att jag inte somnade tidigt, vad vet jag?  Snart är det iallafall Spanien Tyskland i den avgörande finalen! Det ska bli spännande. Jag tror att Tyskland vinner faktiskt. Även fast det skulle vara roligt om Spanien vann..

Jag tror att jag somnar snart, snark vad jag är TRÖÖÖTT.

Ska fixa iordning resten av shoppingen nu. Så ni får se sen, kramkram.

Kommentarer
Postat av: Moa

Eh ja undrar om bara om de blev ngt med designen?? du kan ju höra av dig iaf. puss

2008-06-29 @ 22:30:38
URL: http://moamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0