Trevlig Midsommar!



Idag är det midsommarafton, tokigt. Visst är det härligt att det för en gångs skull är fint väder på midsommar? Det brukar ju vara regn då, och sol alla de andra dagarna! Lite lustigt.. Sommarfin med nya kjolen som jag har tittat på i tusen år på hemsidan och vitt vitt & lite vitt till det (ni ska få se senare). 5 liter jordgubbar ligger nere på diskbänken och väntar på att bli uppätna inte alla av mig då!

Midsommarafton spenderas med far min, hans fru, syster, farmor och farbror. Det ska bli mysigt! Saknar mina andra två syskon bara E & A. Men dom har det nog bra där dom är också!

..nu ska jag återgå till Sims en stund, tihi. Jag ska inte spela såå länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Glad midsommar =)

2008-06-21 @ 02:29:09
URL: http://saandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0