Ta vara på din omgivning

Dags att sova nu då. Lite tidigare än igår hade jag tänkt mig, för att inte vakna klockan två! Dagen har varit seg, men härligt seg. Dock är jag sämst på att vara just seg och har blivit rastlös från och till tusentals gånger! Jag vill ha någonting att göra.. Imorgon blir det ju klassåterträff med klassen! Plats och tid är bestämd dock vet jag inte hur många vi blir, men det ser ut att bli en hel del :)

En sak jag inte förstår är att när människor som har det jobbigt måste de dra ner alla andra i sin omgivning också.. Svårt att riktigt förstå varför! Som om man skulle ha gjort någonting så är de elaka och spydiga. Av någon anledning så tycks de tro att dem har rätt till det - bara för att de minsann mår dåligt! Snacka tröttsamt. Visa att du är ledsen men bli inte elak mot din omgivning för det! Ta hjälp av dem istället. Lyssna på råd och inse att du inte är allsmäktig! Kom igen..

Godnatt på er, nu ska jag krypa till kojs! Vi hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0