SYTYCD

När kommer det igen? Jag menar, det amerikanska som visas nu två somrar i rad? ..det brukar kanske börja i juli? Är det någon som vet? Det är mitt absoluta favoritprogram ever, så otroligt makalöst....

NEJJJJJJJJ HAHAHAH VET NIIIIIII??!?! JUST NÄR JAG SITTER OCH SKRIVER DET HÄR SÅ KOMMER DET EN REKLAM OM DET! VAD LÄSKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


DET HAR PREMIÄR DEN 8 JULI! AH, nu blev jag helt tokig! Tisdagen den 8 juli, dagen efter vi har kommit ner till västkusten ska jag sitta bänkad. Inget kan hindra mig!

Haha nu har jag sansat mig. So you think you can dance america är fantastiskt, sagolikt och sanslöst! Bara för det måste jag lägga in en av mina favoritdanser som videoklipp..

Snacka vackert! Jag blir typ tårögd.

VAD TYCKER NI?

Jag kanske ska införa dagens dansbild igen? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0