Stomp the yard

Jag såg aldrig klart filmen igår, och inte idag heller för den delen. Så recentionen på filmen blir någon gång i framtiden då jag har sett hela! Men av det jag såg så verkade den vara hur bra som helst. Den var hyrd!

Vad kul att man hörde lite från en viss liten klasskompis som är i USA, självaste Californien och häckar. Lite roligt måste jag säga. Synd att jag inte vet hur jag ska nå henne! Men superskoj att hon skriver. Då blir man glad! Tack Bana (;

SLUT PRATAT. Shit vad jag är hungrig! Usch. Nej, Sovgott!

Kommentarer
Postat av: bana

hi sunshine :D jag vet att det ar synd att du inte kan na mig men det gor ingenting skriver till dig lite da och da sa att du far veta lite info, hehehe du vet vall att jag typ tittar in dig varje dag nastan?:p man hinner vara inne lite da och da, har i usa ar det bara chill och kult:D heheh allt har ar typ helt annorlunda fran sverige, folket, vadret, maten , kulturen you name it! hoppas ni alla har det bra dara i sverige och hoppas vi kan traffas nagongang under sommaren

p.s thank you you for my litle shining moment on your page heheh I know you wanna be me ;)

2008-06-26 @ 06:44:54
Postat av: Sweet 16´s blogg

bana skrev till mig med :D

2008-06-26 @ 09:05:57
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0