Silver! NU - guld!

Yeah.

Här är jag igårkväll när jag kom hem med EN av mina fina medaljer och i min uuursnygga sminkning! I'm lovin' it! Men nästa gång ska vi go more extreme. Det har jag bestämt! Hihi, så Carro.. om du läser det här så vet du vad som väntar! ;)
Nejmen, jag menar mera att vi kan ha mer avancerad sminkning, frisyr och allt. Eftersom vi båda är i silver nu. Vi behöver inte oroa oss över att vi ska ha glitter överallt! Håret ska defenitivt vara vågat eller våfflat näsa gång! Jag har coolaste frisyren som vi måste ha ;)
Lösögonfransarna var inte det minsta billiga, men det var ju SM. Och ska det va´, så ska det va´! Glittret är guldigt och kom från, precis som lösögonfransarna från make up store! Resten av sminket kommer ifrån Frida tidningar! Haha, go Carro och mig ;p

Ja shit alltså. Då var man lite finare och lite bättre nu då, uppe i silver i par och singel. Det känns bra! Det känns som om det kommer bli riktigt kul. Massa glitter, snygga kläder. Massa kickar,  gå ner i split på golvet. Ska även lära mig splithopp i sommar och så ska vi göra massa coola nya steg! Det kommer bli super!

Nu är det bara att sikta högre, right? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig niccie ! :D

2008-06-10 @ 10:47:10
Postat av: Anonym

Vad roligt :) Grattis :)

2008-06-10 @ 23:58:00
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0