Shop til' you drop



Nu ska jag strax springa iväg mot bussen tillsammans med syrrorna för att åka iväg och shoppa lite! Det ska bli superroligt och jag hoppas verkligen att min lön har kommit in på kontot också! Det ska inhandlas shorts är planen (testade jätte fina men förstora shorts sist jag var inne i stan, hoppas de finns i mindre storlek!), och självklart lite övrigt om jag hittar något! Vill ha några fina linnen och typ kjolar också. Fast, shorts är det brist på. Hittar jag chinos så tänker jag slå till! Så sjukt fint.
Hörrni, om ni inte har något planerat: ut i sommaren med er! Det är ju sol ute, hur underbart är inte det?
Vad ska ni göra idag annars?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan inte du lägga ut bilder på det du shoppat om du kan....är på jakt själv efter ett par shorts och skulle bli jätteglad om du hade tips på några om du får tag på några idag :)

thank you för en underbar blogg!

Du är grym

2008-06-26 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0