Nu har Stina Lee gjort det, snart kommer alla göra det!

Haha, ja. Det är ju så! Nu när Stina Lee har sjungit, kommer ni få se varje blogg med en video där folket sjunger. Antagligen. Nu säger jag inte att det är absolut så, men ja. Med risk för att låta spånig.. Men duktig var hon ju!

Hur som helst, jag har ju en plan för min blogg! Allt kommer kunna gå när jag får min kamera. DÅ NI! Jag har en ny design på G, det som behövs är bilder. Förhoppningsvis kommer inspelningen vara strålande på min blogg. Vilket kommer resultera i mer skojiga grejer än ni anar kära ni! Jag vill börja pilla på allt nu. Men bilderna har jag ju inga. Jag ska kolla nu bland alla filmer jag har.. Smygstarta lite..

Vad kan tänkas att jag ska fixa förnågonting speciellt nu då? Den som gissar rätt blir länkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0