Nostalgi

Godmorgon Sverige!
Ja, det är pinsamt men jag vaknade tio över två! Tihi. Det var dock galet skönt och när jag loggade in hade jag massa härliga kommentarer, så det var mys. Har precis käkat min absoluta favoritfrukost med rostatbröd och jordgubbar! Det smakar verkligen sommar. Det är nostalgi från när jag var liten och satt och åt det med baguette på cypern eller på balkongen där jag bodde förr. Och även här ute på altanen med familjen och bara mös ute i solskenet en varm junimorgon. Det smakar så underbart, speciellt när det finns hundra minnen till den smaken som tankarna kan fara iväg i! Har ni smakat jordgubbar & bröd?

Idag blir den lugn dag. Imorgon blir det klassåterträff och det ska bli galet roligt att träffa hela gamla gänget igen! Jag saknar dem massvis, så äntligen blir det en återträff efter typ ett år! Alldeles för lång tid egentligen.. nostalgi =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Jag har bloggat massor. Sen har jag redigerat bilder. Inte mycket mera faktist.

2008-06-16 @ 15:24:57
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Personligen tycker jag nästan att digitalkameror kan framkalla bättre bilder än en "mittemellankamera". Det enda som jag tycker är bra med mittemellankameran är att man kan fota i olika lägen så att det känns som en systemkamera...

Men jag tror man kan få bättre kvalité på bilderna till ett bra pris med en digitalkamera, dock är det inte lika spännande att fota med dessa.... ja... hoppas du fattar :P haha..

Fast jag är ju inte expert, har bara haft en "mittemellankamera" och den uppfyllde inte riktigt förväntningarna :/ Och prisklassen låg ändå på samma som en grym digital...

Men hör med en som jobbar med sånt här - de vet bäst :)

2008-06-16 @ 15:45:26
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Annie

Svar: Ja, jag har en med AA-batterier, en med fyra st... Har en Pentax K100D, digital systemkamera... :)

Köp uppladdningsbara AA-batterier som har en styrka på 2600mAh eller mer, jag tror det borde räcka.

2008-06-16 @ 17:17:16
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Elina

Vilken fin design! :D

Å profilbilden är skitsnygg - Värsta modellbilden ju! :)

2008-06-16 @ 20:05:52
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0