Nörd!

Hejsan allihopa!
Vad mysigt det är att mötas av kommentarer där ni är så supersnälla! Jag kan inte smälta alla komplimanger jag har fått angående dansvideon, my heart is melting! :') Idag är en lugn dag för mig, har inte gjort särskilt mycket mer än att umgåtts med min söta storasyster framför datorn och kollat priserna på mobiler, mp3, datorer m.m. inför hennes USA resa! Riktigt grymt vad priserna är låga där borta just nu. Perfekt tid att åka tid nu!

Jag är lite av en nörd, jag erkänner. En sims nörd! Så det är precis vad jag ska göra nu, spela sims. Because I love it! Och vet ni? 2009 kommer sims 3. Gissa vem som kommer tjacka det? Jo jag! I love being a nerd ;D


Kommentarer
Postat av: Moa

Logga in på msn dåå snälla:D

2008-06-23 @ 19:14:19
URL: http://moamadeleine.blogg.se/
Postat av: emma

ganska roligt tidsfördrib faktiskt ;P

2008-06-24 @ 00:17:19
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0