Niccie dansar och sjunger


En liten knasig pose i gruppkläderna!


 

Shit vad jag är hungrig, det kurrar i magen! Dubbla det med 5 och så vet ni hur trött jag är! Jag sitter nästan upp och sover. Fattar inte varför jag inte stänger av datorn på stuberten och lägger mig med huvudet på kudden för att somna. Det är nog för att jag vill skriva lite först, vad tror ni ;)

NU måste jag sova. Det blir nog inte någon sova till 2 dag imorgon, utan snarare upp runt 10, halv 11.
Kram på er, det kommer antagligen en film när jag sjunger imorgon :) Jag har försökt ladda upp dansfilmen, men den ville inte! Jag lovar att försöka igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Jajemän, imorgon kommer jag och mamsen och grattar lilla elin :D

2008-06-03 @ 16:29:26
URL: http://calineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0