Ni är bäst!

Godmorning!
Nej, jag vaknade klockan 12, men ändå! Jag har inte gjort speciellt mycket, ska snart hoppa in i duschen och sedan så ska jag göra lite andra planerade grejer. Ikväll sedan får ni bilder på kläderna är det tänkt.. hoppas att jag orkar! Haha, nejmen jag ska fota. jag ska ska! =)
Vet ni? Dom skickade min kamera från pccity idag, så jag får den nästa vecka! Gissa om jag är lycklig =) Tihi.

Nu ska jag leta mig tillbaks till sims och om en stund så är det duschning och sedan ut en stund. Det är ju sol! OMG. Vet ni? Imorgon så ska jag kanske på Gröna Lund med min kusin och miniplutt syssling eller vad det blir. Det ska bli roligt om det nu blir så. Tihi!

Vad kul med alla kommentarer! Jag blir alldeles lycklig.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

jag ska köpa d40 :D för den är billigare, och micke har kollat på den och han säger att den är verkligen prisvärd :D joo, de hart fått in den i butikerna :D hihih

2008-06-27 @ 15:05:25
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0