Nattuggla är jag verkligen!

Dags att sova! Nattuggla som jag är. Jag har ändrat lite text här på bloggen nu med, i kommentarfältet osv. Nu ska jag verkligen sparka igång med bloggandet. Av någon anledning har jag alltid som mest inspiration på natten - det är liksom så allt kommer. Vad man kan göra, färger osv. Jag har bestämt mig för färgerna iallafall! Jag ville ha en enkel grund så att jag kunde blanda många olika färger, samtidigt ville jag ha en färg som "symboliserar" mig - om man kan säga så. Så grundfärgen blev grå och symbolik färgen lila. Sedan får jag fladdra mig lite utanför det, men nu har jag en grund!

Jag skulle bara så gärna vilja ha fina proffsbilder. Men nu när jag skaffar en bra kamera, så får jag la ta och fixa det! Dansbilder. Hm, ja.. vi får se hur det ska se ut nu! Det är spännande..

Nu ska jag sova iallafall. Det blir alltid så sent. Men det får man leva med! Kramar på er, hoppas att ni gillar all förändring. I do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0