My dear



Jag är lycklig! My dear är påväg hem till mig. Det är en Nikon D40 med ett objektiv på 18-55 mm. Söta Maria äger också en sådan innan hon fick sin avancerade Nikon D300. Bilderna blir kanoners och jag är hur nöjd som helst. Jag ska även köpa extra batteri samt minneskort på 4 GB inom en snar framtid. Det första tillbehöret jag ska köpa är en kameraväska, så jag kan ta med den ner till västkusten. Sedan är det tusen grejer jag vill ha! Portträttobjektiv, teleobjektiv, linser mot blänk, klarare färger, till portträtt bilder osv. Fast, just nu längtar jag till 2-7 arbetsdagar som det skulle ta för kameran att komma hem till mig! Och innan det bär av nedåt i landet i en vecka, då ska det ha inhandlats en kameraväska. Helst så fort jag får kameran! JAG ÄR LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Lina

vad roligt att du kom fram till en bra kamera till slut, jag tycker system var ett bra val :P får man fråga hur mycket den kostade ?



kram :D

2008-06-22 @ 23:16:11
URL: http://linakarlsvard.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Vad roligt :D

Nu blir jag ju sugen på att köpa mer tillbehör till min kamera... hmm...

2008-06-25 @ 18:36:42
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0