Mot jobbet!

Sommarkläderna på, lillamy toffsen grejad och rougen och mascaran fixad! Kalas bra säger jag. Jag har träningsvärk i låren, det är mysigt. Solen skiner, det är skönt! Det är otroligt varmt, det är underbart. Och jag ska jobba! Och jag är peppad! Undrar om det är mycket folk idag, eftersom det är så fint väder. Det ska vara fint väder hela veckan! Det är bra tycker jag, eftersom det är skolavslutning och min syster tar studenten på onsdag. Dessutom så jobbar jag imorgon med, och det är picknick i Rålis med klassen! Det är bra med fint väder. Jag vill inte missa bussen, så jag måste nog gå nu!

Jag tycker att detta inlägg blev väldigt flummigt. Det tycker nog ni med!
Kramar på er, nu ska jag bege mig ut i sommarvärmen!
Mig <3 soooommar


Vad ska ni göra idag gott folk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0