Midsommarafton imorgon (läs:idag klockan är 02.00)

Attans rabarberkräm vad dålig uppdatering det har varit de två senaste dagarna, trist tycker jag. Jag försöker ändra på det, men det blir helt enkelt så när man inte sitter inne och ugglar på datorn hela dagen. Igår hade jag tusen grejer för mig och idag likaså! Och imorgon är det midsommar.. hur sjukt är inte det? Min hjärna är typ kvar i hösten, och att jag har gått någon månad i gymnasiet (lite efter med andra ord).

Hur som helst så har jag använt Vichy produkterna nu för första gången, och vilken otrolig skillnad jag känner i mitt ansikte på en gång! Riktigt härligt.. jag hoppas att resultatet blir lika bra! Jag lovar att det kommer en liten resention på vad jag tycker om produkterna sedan!

..Ja, det var väl inget mer att säga just nu. Jag känner mig trött och seg, känner att jag har mycket vila att ta igen efter all stress som varit i skolan. Så sova är vad jag ska göra nu, godnatt på er! Vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0