Löning

Tjohej på er goingar! Snart bär det av till banken för att hämta ut lönen jag fick från Elitloppet. Då ska jag även kolla om min sommarjobbs lön har trillat in! För den första lönen ska jag göra något så roligt som att köpa en kamera! Kul va? :) Har fått tips från självaste Elin Kero [Nevnarien] som är riktigt kunnig i det här med kameror att jag kanske ska satsa på en grym digitalkamera i samma prisklass som en "mittimellankamera" för att de är ungefär lika bra, om inte är digitalkameran ett snäpp bättre. Så vi får se! bara jag hittar en med grym närgräns!

Nu måste jag kila! Ikväll blir det klassåterträff, jag längtar! Innan dess ska jag träffa Helena & Erica hemma hos Helena för att baka lite. Tihi! Vad ska ni göra ikväll? pust och stön, det är vid dessa tillfällen man önskar att man hade en kamera!

UPDATE: och vet ni? Jag fick mina betyg idag. Dessa resulterade i 4 MVG & 3 VG. Gissa om jag är stolt? I kurserna dans och gestaltning A, scenisk gestaltning A, samhällskunskap A, datorkunskap, svenska & engelska A och matte A! Lucky lucky kucky ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

ohh, ja.. finns nog ingen svensk kill-sångare som kan komma upp till hans nivå.. eller jo per gessle..haha (A)

2008-06-17 @ 16:09:52
URL: http://goodcharlottee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0