Kläder..

Tjohej allihopa!

Vilken värme det har varit idag när solen väl varit framme, underbart faktiskt. Jag har precis käkat en underbar middag och om ett litet tag ska jag bege mig ut på en promenad.. och gissa vad jag ska lyssna på? Hehe, svårt.

Ikväll ska jag ta kort på mina kläder. Funderar på att göra det nu faktiskt, medans det ändå är lite ljust ute! Jag gör nog det.. så kan jag gå ut och gå sedan!

EDIT: or not, min syster hade tydligen inte laddat kameran som jag bad henne göra i förrgår ;P skitunge. Får fixa det efter jag har varit ute och vandrat!

Kram på er så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt det låter! Hoppas du mår bra! :) Kram

2008-06-28 @ 19:40:51
URL: http://aldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0