Kalas!

Vad kul! Jag börjar få iordning lite här nu. Vad tråkigt det har sett ut länge. Har tröttnat på det gamla för länge sedan och reklamerna är gamla och dassiga! Det är dags för en förnyelse. Imorgon ska jag fixa annonserna, och teckensnittet. För det har jag tröttnat på! Så det så.. Sedan är nog denna design tillfällig! Tills dess att jag har nya bilder och har kommit på ännu mer vad jag vill ha för färger och sådant. Jag skulle vilja ha bilder på när jag dansar! Men det är så svårt att få till bilder då, alla blir suddiga..

Imorgon blir det kalas. Min famors bror fyller 75, så det är kalas klockan 2! Men jag är nog hemma till matchen klockan tio i sex igen! Det är ju Sverige - Spanien! Det får man inte missa! Imorgon blir klädseln min fina skolavslutningsklänning och eventuellt pumps i något slag till, jag har inga snygga ballerinaskor nämligen! Undrar vad det blir för väder imorgon? Nu vill jag ha tillbaka sommar värmen! Inte något vår eller höst väder, tack! Inte nu när jag äntligen har sommarlov.

Vad gör jag uppe nu? Jag ska inte direkt upp tidigt, men jag kan inte ligga på latsidan och stiga upp två timmar efter frukost. Nej. halv tolv är det upp imorgon! NU - sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0