Junkfood

Nu är jag mätt på en väldigt onyttig men tokgod middag! Nudlar & bröd is the shit. Men jag som oftast äter riktigt och bra mat kan ju få äta lite skräp ibland också tycker jag. Jag som ogillar allt vad snabbmatsrestauranger som McDonalds oh pizza hut och allt vad det heter! Min variant av skräpmat är alltså; bröd! Haha.

Innan dess var jag med till affären, hittade ett par skitcoola kalsonger (ja, kalsonger) med Algrens bilar på! Ska visa dem sen när jag väl får min kamera. Jag är trött på inlägg utan bilder nu, så jag ska nog kidnappa någon annans kamera ändå. Vill ha bilder, nu!

Ska väl snart börja göra mig iordning, väntar på att Millis ringer så ska vi umgås. Vad vi ska göra har jag ingenaning om, men något hittar vi alltid på!
Vi hörs senare, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0