Jag vill ha en systemkamera eller/och digitalkamera, NU!


En systemkamera! Give me..

Vilken dag! Jobbet gick inte alls lika bra som jag trodde och det har helt enkelt inte varit en riktigt super dag idag på långa vägar. Men när jobbet är galet ansträngande och man inte vet hur man ska klara av det, så känns det riktigt skönt att ha så många härliga och underbara coacher och arbetskollegor att luta sig emot! De ställer verkligen alltid upp. Dagens klippa är J! Utan tvekan.
Imorgon är det picknick i Rålis, sedan ensemble i skolan. Efter det bär det återigen av till jobbet, och förhoppningsvis ska jag hinna köpa mig en body mellan där. Jag måste köpa mat också! Det får jag inte glömma, annars lär jag gå hungrig hela dagen! Not funny. Då är man ingen glad Niccie senare på kvällen! Kameran (eller ja, mobilen) är med såklart. Ska försöka ta lite kort. Åh vad jag vill ha en systemkamera! NU NU NU. Ja, eller bara en digitalkamera skulle ju sitta super!

Nu ska jag ta och sova, imorgon ska jag upp ur sängen halv tio och ska ta mig direkt till Rålis. Önska mig lycka till, jag har ingenaning om jag lyckas hitta dit! Men det ska nog gå vägen, intesant? (;

Kram på er, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där kameran på bilden är bra :P Jag har en sån :)

Pentax är jättebra! :P

2008-06-02 @ 21:00:35
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0