I studentens glada dagar


Ledsen för den usla uppdateringen. Det är mycket som händer nu! Har hjälpt till att fixa inför studenterna imorgon hela dagen, och nu är det dags för att börja fixa håret! Jag vet inte om jag hinner gå på min skolavslutning imorgon ens, eftersom det är utspring och sånt. Det gör iförsig inte så mycket, tror jag..

Ska fixa naglarna senare ikväll, ni får före och efter bilder självklart (; Ska även duscha och eventuellt locka håret ikväll, det beror på om jag ska på skolavslutningen eller ej! Imorgon är mitt jobb att fota utav bara sjutton! Och oj  vad kul det ska bli, jag som älskar att göra det! I'm the mammarazzi for tumörow. :)

Ja, så här är det full rulle! Vi hörs självklart senare. Dessutom har jag spelat in när jag sjunger, det är lite segt med uppladdningsprogrammet till min mobil bara. Ni får obsarvera att det bara är mobilmicken! Inte något proffs ljud alls med andra ord ;p Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0