I love summer

Vet ni vad? Jag sitter ute i solen med laptopen nu. Det är riktigt härligt måste jag säga. Har fortfarande balsam i håret för att mitt hår är lite halvslitet så det behövs en lite längre kur så jag tänkte att det skulle vara bra! Appropå hår så har det varit bestämt ett tag att jag ska bleka slingor. Dock har det inte blivit så ännu med tanke på allt som har varit och så, men så småning om så blir det nog av. Skulle vilja ha det nu så snabbt som möjligt, men man kan inte få allt här i världen!

Jag känner för att träna, men jag vill verkligen inte gå ut och springa så jag funderar på om jag ska ta och dansa lite. Kanske sätta på musiken på datorn och gå crazy in the grass? Nej då kanske grannarna blir tjuriga.. Äh, det kvittar la! klockan är ju fyra på dagen! Ja, vi får se.. Kram på er så hörs vi om ett tag igen!


Kommentarer
Postat av: Moaa

Hallå Niciie? när ja ska ffååå hjälp :O:D

2008-06-27 @ 17:08:14
URL: http://moamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0