Glömsk?

Vad glömsk man kan vara! Jag hade helt glömt bort i all min trötthet att jag skulle på utbildning på jobbet idag. Så min chef ringer mig tjugo över åtta och undrar vad jag gör hemma när det var en jätte viktig kväll idag. Så går det när man är på SM i disco i 13 h.

Jag ska upp nio imorgon för att duscha, käka frukost och sedan jobba! Jag jobbar imorgon, tisdag, onsdag och torsdag. Så jag har att göra! Efter det så ska jag ta det lugnt. Ska försöka hålla igång under sommaren och har kommit fram till att jag borde dansa en massa ute på gräsmattan! Nackdelen är bara att det blir så sjukt varmt. Jag måste hålla igång, måste måste!

Jag lovar att jag ska berätta hur det gick på SM. Ni är allt bra nyfikna nu va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0