Glass i stora lass


KANELBULLAR I GLASS? JA TACK.
Gu vad jag vill åka till USA bara för att äta alla B&Js sorter som finns! Jag skulle bli helt lyrisk.
Det är fredag! Vilket innebär godis, eller nej.. det är egentligen inte det som lockar utan främst min största last; glassen! Men så även choklad. Choklad i alla former! Det är mitt godis på helgerna. Smaskens! Vaniljhjärtan också då förståss och kolakakor! Haha listan kan göras lång på saker jag gillar. Men absolut mest i godisväg är det glass och choklad!

Nu är jag inte allt trött, vilket jag var för en stund sedan. Jag borde väl sova egentligen kanske.. eventuellt! Vilket onödigt inlägg det här blev. Jag vill ha min kamera, så imorgon ska det ringas till kundtjänst efter kollinumret som jag inte har fått och dessutom ska jag fota allt jag har inhandlat den senaste veckan! Det är rätt mycket det kan jag tala om..

Slutsnackat, massa kramar på er och så hörs vi imorgon utvilade och lyckliga över att det är fredag och intaget av glass kan börja! Haha nörd jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0