Det märks att det är högtid..

..på msn, i statistiken och på alla bloggar! Det är dött.

Riktigt trist, haha. Men jag har ju inte heller skrivit särskilt mycket idag. Jag har ju den friheten att flytta runt datorn precis vart jag vill så nu sitter man i vardagsrummet och umgås, vilket aldrig är fel. Två saker samtidigt! Dock har jag knappt suttit vid datorn idag, mest umgåtts och spelar lite sims! Det är beroendeframkallande och jag vet att det kanske är barnsligt. But I do not care!

Jag är så sjukt klantig! Ibland undrar jag vad jag tänker med. Jag älskar stora tshirtar och på Gina har dom sånna! När jag skulle köpa en så fanns det inte i lila som jag ville ha utan då köpte jag en rosa istället, fast jag var säker på att jag hade sett en lila! Och jag har letat och letat men inte sett någon, fram tills igår! då hittar jag en lila tshirt i S och det är ju bara för perfekt! Jag köper tröjan, men får någon knäpp och går och lämnar tillbaks den! Är man dum då eller? Svar ja! Följ mitt råd och gör inte som jag gjorde, det är inte smart! ;p Så på söndag ska jag åka in till stan för att köpa den tröjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0