Den där Milla

Vilken vän jag har! Den där Milla. Det är liksom en mysig känsla att umgås med henne, hon är så underbar. Hon förstår mig verkligen, jag behöver inte förklara något. Vi vet vad den andre tänker och avslutar varandras meningar! Lite coolt faktiskt. Tänk att vi känt varandra i dryga 7 år snart. Från fyran till nutid. 26 juni 2008. Tänk vad mycket som hänt, och vi har ändå hållt ihop?! I vått och torrt och trots motgångar.
Tänk alla minnen vi har samlat på oss!

Jag fick bara en sån otrolig lust att skriva om Milla, den där Milla som är en av mina närmsta och bästa vänner, always have and always will be. Det är riktigt ballt att man verkligen kan funka så bra med en människa. Att det liksom bara klickar, och man förstår varandra! Visserligen har det ju inte alltid varit lätt, men det är ju så vänskap är. Den växer på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0