Blodbad

Nu är jag hemma efter en lång dag! Har jobbat mellan 14-22 och efter det bar det av till Åkeshov där det var födelsedagsfest hos Helena och hennes kompis Malin. Var bara där någon timme, men det var jätte kul den korta stunden som jag var där! :)

Jobbet idag var minst ansträngande. Det var grymt mycket folk och det var människor som verkligen ville göra livet surt för en, men det drog inte ner mig på marken! Dock tar det mer energi än när det flyter på som det är normalt att det gör. Det blev ett slagsmål också bland några gäster ganska precis där jag stod.
Jag stod koncentrerad och fokuserad på vad jag ska göra när jag blir avbruten av att en gäst skriker "KALLA PÅ VAKT, DET ÄR ETT JÄTTE STORT SLAGSMÅL!" ganska galet. Fick tag i en coach som fick tag i en vakt. Det var flera stycken inblandade, och ingen visste vad det var om. Inte heller hur många som var inblandade. Det var tydligen mycket blod och sånt, och en kille låg tydligen kvar på marken ett tag, blodig och dan och mådde väl inte allt för hyvens!
Det gör en lite illa till mods. Det är så vidrigt hur det låter! Det är inte alls som på filmer när de slåss, pang pang. Utan man hör verkligen hur benen går sönder! Usch.. jag ryser. Tjejerna som stod allra närmast var typ i chocktillstånd, så det lilla jag såg var nog inte mycket alls. Dessutom så hörde en annan tjej hur ett näsben gick sönder! Det var nog mysigt..

Jag skrev ett jätte långt inlägg nyss, och så klickade jag bort det. För att jag är så himla bra! Så det här blev en kortare variant, orkar verkligen inte skriva om allt nu!

Det var lite av min dag det. Nu orkar jag inte mer, ska lägga huvudet på kudden NU och sova!
GODNATT PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0