Blixtar och dunder

Hjälp vad det blixtrar ute! Tror inte att det spelar någon roll om jag sitter vid datorn eftersom vi har de stora kraftledningarna som är ledande. Där strömmen slår ner i! Det dundrar inte så mycket, men blixtar är det ganska gott om och regnet öser ner. Jag ska nog kila ifrån datorn ändå, ska nog sova nu! Först ska virussökaren blir klar bara, sedan är det sängen som gäller! Kan ju iförsig låta den stå på.. Nåja, det återstå att se! Jag tycker att det är lite coolt att se på blixtar, även om de är lite spännande på något vis också! Haha!

Vi hörs imorgon, det lär bli en åskig och regning natt tror jag! Vad tror ni? ;)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe yes jag satt på den där lilla espresso house vid sergels torg vid mango ;) kram

2008-06-23 @ 07:55:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Ja visst är det :(

2008-06-23 @ 07:59:08
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0