21 grader & sol

Hejsan! Nu är jag hemma, några hundralappar fattigare men några superfina saker rikare! Jag ska absolut visa bilder på allting sedan. Ska kidnappa min systers kamera, så ska ni få se bilder!
Först åkte jag och F dit hon praoade tidigare, riktigt mysigt. Sedan bar det av mot H&M, Gina, Guldfynd och apoteket! Har hittar massor med grejer. Och en sak var jag dum nog att lämna tillbaks så jag ska köpa den på söndag igen!

Jag har inte ens hunnit förstå att det är midsommarafton imorgon! Då blir det sol (ser det ur som på vädret just nu iallafall) och 21 grader. Wow, vädret tänker iallafall bjuda till lite för en gångs skull. I'm impressed.

Vi hörs lite senare med lite smaskig information! Nu ska det drickas mintte med honung.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

åh, vill se din shopping (=

2008-06-19 @ 22:48:43
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0